Kooperativní učení (sonda do současné výukové praxe) – Kateřina Trnečková
Kateřina Trnečková
Diplomová práce
Kooperativní učení (sonda do současné výukové praxe)
Cooperative learning (lesson observation)
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na aplikaci kooperativního učení ve výuce. Analýzou hospitačního pozorování bylo zjištěno, že vyučující nepoužívají kooperativní učení vždy, když je to vhodné vzhledem ke stanovenému cíli. Na základě výzkumného šetření bylo vytvořeno deset pravidel pro úspěšné kooperativní učeníAbstract:
The diploma thesis is focused on the application of the cooperative learning in lessons. According to the analysis of classroom observations, it was realized that the teachers do not use the cooperative learning always when it is possible with regard to the given aims of the lesson. Ten guidelines of the successful cooperative leraning were set on the basis of the research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2007
- Vedoucí: Michaela Prášilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a občanské výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
GERMANY'S DEVELOPMENT COOPERATION WITH AFRICA Projects in Development Cooperation with the Example of the Vocational Education and Training Project (BINA) between the Beruflichen Fortbildungszentren der Bayerischen Wirtschaft gGmbH (bfz) and the Don Bosco Youth Network West Africa in Ghana
Anna REINHARDT -
Kooperace učitelů základní školy s rodiči žáků při jejich domácí přípravě na vyučování
Veronika Kosíková -
Kooperace asistenta pedagoga s učitelem při výuce matematiky u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami
Lucie BINDZAROVÁ -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Barbora ČUPAJOVÁ -
Principy a metody taneční průpravy se zaměřením na práci ve skupinách v přípravném až IV.ročníku základních uměleckých škol
Barbora Kratochvílová -
Kooperativní učení ve výuce informatiky
Marie BACKOVÁ -
Kooperativní učení v podmínkách mateřské školy
Irena BARTÍKOVÁ -
Kooperativní učení a jeho aplikace v literární výchově
Věra Böhmová