MARKETINGOVÁ KAMPAŇ FARMACEUTICKÉHO PRODUKTU – Bc. Olga Urbanová
Bc. Olga Urbanová
Master's thesis
MARKETINGOVÁ KAMPAŇ FARMACEUTICKÉHO PRODUKTU
Pharmaceutical product marketing campaign
Anotácia:
Marketingová kampaň produktu farmaceutické firmy, založená na rozdílných negativních environmentálních vlivech inhalačních anestetik se stejným terapeutickým účinkem, poskytuje vhled do oblasti farma produktů anesteziologie, jejich srovnání i problematiku negativního vlivu zdravotnictví na životní prostředí. Je zde představena společnost AbbVie i její program společenské zodpovědnosti, udržitelnosti …viacAbstract:
The marketing campaign of the pharmaceutical company's product based on the different negative environmental effects of inhalation anesthetics with the same therapeutic effect provides insight into the field of pharmaceutical products of anesthesiology, their comparison and the issue of the negative impact of health care on the environment. It is presented here the company AbbVie and its social responsibility …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and hospitality industry in Da Nang, Vietnam
Hong Dieu Phuoc Vo -
Hodnocení vlivů environmentálních podmínek na předčasná úmrtí a na výskyt onemocnění u obyvatelstva ČR
Veronika ŘÍMANOVÁ -
Marketingová analýza a možnosti využití odpadu z licí formy a jádra
Erika Müllerová -
Potravinový odpad a motivy vedoucí generaci Z k uvědomělé spotřebě
Tereza Bártová -
Komunikační kampaň zaměřená na zero waste
Klára Solanská -
Návrh strategie pro zvýšení participace při třídění odpadu a její komunikace
Tomáš Klučina -
Projekt inovace marketingové komunikace vybraného bezobalového obchodu
Michaela Urbanová -
Strategie propagace nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji
Kami TAHADLOVÁ