Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna – Michaela Křivá
Michaela Křivá
Bachelor's thesis
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Strategy of communication with fans on social networks of The Moravian Galery in Brno and The Brno House of Arts
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje vznik sociálních sítí a jejich současný stav se zaměřením na Facebook. Popisuje také, jak lze jejich prostřednictvím vytvořit strategii komunikace s fanoušky. Praktická část obsahuje představení dvou výstavních institucí, na kterých je provedena kritická analýza realizace v oblasti sociálních sítí. Tyto insituce jsou následně porovnány mezi sebou a je jim předložen návrh na …viacAbstract:
The bachelor thesis describes evolution of social networks until now days with focus on Facebook. It shows how is possible to create strategy of communication with fans due to social networks. In the practical part are compared two institutions of art which includes analysis of reality in the world of social medias. The bachelor thesis shows how these institutions could be improved in their online …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w73ik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVÁ, Michaela. \textit{Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9dfbny/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
Denisa Solaříková -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
Hynek Mayer -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková