Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem – Eliška PROCHÁZKOVÁ
Eliška PROCHÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem
Comparison of Montessori method approaches with procedures of structured learning in preschool children with Asperger syndrome
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem. Pro naplnění cílů kvalifikační práce byly vybrány dvě děti s Aspergerovým syndromem, které jsou vedeny dle daného výchovného a vzdělávacího systému. Na základě pozorování dětí v příslušném systému a zpracovaných rozhovorů, které poskytly matky …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on comparing approaches of the Montessori method with the procedures of structured learning in preschool children with Asperger's syndrome. Two children with Asperger's syndrome, who are guided according to the given educational system, were selected to fulfil the goals of the qualification work. The Montessori method and structured learning procedures were compared in terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zuzana Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROCHÁZKOVÁ, Eliška. \textit{Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/9djwr1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROCHÁZKOVÁ, Eliška. Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special education / Special education of preschool age - Kindergarten teaching
Theses on a related topic
-
Speciálně pedagogické postupy ve výtvarné výchově při vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra ve 3. ročníku základní školy
Kamila WEDLOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Specifické postupy při práci s dítětem s poruchou autistického spektra v mateřské škole
Aneta Crháková -
Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem
Lucie Strapáčová -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Specifické postupy při práci s dítětem s autismem v mateřské škole
Nikol Králiková -
Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu
Lucie MICHALČÍKOVÁ -
Aspergerův syndrom
Aneta Sochorová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights