Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem – Eliška PROCHÁZKOVÁ
Eliška PROCHÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem
Comparison of Montessori method approaches with procedures of structured learning in preschool children with Asperger syndrome
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem. Pro naplnění cílů kvalifikační práce byly vybrány dvě děti s Aspergerovým syndromem, které jsou vedeny dle daného výchovného a vzdělávacího systému. Na základě pozorování dětí v příslušném systému a zpracovaných rozhovorů, které poskytly matky …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on comparing approaches of the Montessori method with the procedures of structured learning in preschool children with Asperger's syndrome. Two children with Asperger's syndrome, who are guided according to the given educational system, were selected to fulfil the goals of the qualification work. The Montessori method and structured learning procedures were compared in terms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zuzana Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Eliška. \textit{Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/9djwr1/.
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Eliška. Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special education / Special education of preschool age - Kindergarten teaching
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogické postupy ve výtvarné výchově při vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra ve 3. ročníku základní školy
Kamila WEDLOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Specifické postupy při práci s dítětem s poruchou autistického spektra v mateřské škole
Aneta Crháková -
Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem
Lucie Strapáčová -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Specifické postupy při práci s dítětem s autismem v mateřské škole
Nikol Králiková -
Efektivita strukturovaného vyučování u žáka s PAS v hlavním vzdělávacím proudu
Lucie MICHALČÍKOVÁ -
Aspergerův syndrom
Aneta Sochorová
Názov
Vložil
Vložené
Práva