Digitální restaurování optické zvukové stopy – Marek Poledna
Marek Poledna
Diplomová práce
Digitální restaurování optické zvukové stopy
Digital restoration of optical soundtrack
Anotace:
V práci se věnuji oboru restaurování optické zvukové stopy filmového díla. Práceobsahuje zevrubný popis historického technického vývoje záznamu filmovéhozvuku a náhled do problematiky snímání, restaurování obrazové domény zvukovéstopy a postprodukčního restaurování. Postprodukční fáze je demonstrována nakonkrétním průběhu restaurování zvukové stopy filmu Ostře sledované vlaky.Práce na závěr obsahuje …víceAbstract:
The main topic of this thesis is restoration of optical soundtracks on films. Thethesis includes rough introduction of historical evolution of technical means offilm soundtracks as well as problematics of optical soundtrack reading,restoration of optical domains of soundtracks and postproduction restoration.Postproduction phase of the restoration process is demonstrated on a specificrestoration example …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
zvukový záznamKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
analýza zvukuKlíčová slova
digitální záznam zvukuObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2014
- Vedoucí: Petr NEUBAUER
- Oponent: Pavel REJHOLEC
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Problematika a technické možnosti zvuku pri natáčaní s DSLR fotoaparátmi.
Lukáš Ujčík -
Nové trendy ve zpracování zvuku pomocí mobilních technologií
Martin Tahadlo -
Digitální revoluce jevištního zvuku
Jan Vrbka -
Současné formáty pro záznam zvuku
Viktor Čapek -
Čistý střih zvuku se zaměřením na dialogovou stopu
Ondřej Rozum -
Estetika analogového zvuku
Jakub Kožela -
Vývoj zvuku v českém filmu
Kateřina Pavlovská -
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov