Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z – Bc. Chaohang Wu
Bc. Chaohang Wu
Bachelor's thesis
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Anotácia:
This bachelor thesis is written to explore the impact of company branding on the sales of Generation Z in China and the Czech Republic. The research methodology for this thesis is mainly a literature review with case studies. This thesis is divided into three parts. The first part introduces the background of the thesis. The second part is the main part, which looks at the impact of company branding …viacAbstract:
This bachelor thesis is written to explore the impact of company branding on the sales of Generation Z in China and the Czech Republic. The research methodology for this thesis is mainly a literature review with case studies. This thesis is divided into three parts. The first part introduces the background of the thesis. The second part is the main part, which looks at the impact of company branding …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g14ip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s., AMBIS UniversityAMBIS University
AMBIS UniversityBachelor programme / odbor:
Business Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Branding in Online Startups
Pavlína Fojtíková -
Enterprise Alliances and Co-Branding
Peng Di -
Employer branding vybraných vinařských podniků
Tereza Koutná -
Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad
Simona Velechovská -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova