Bc. Tereza Janečková

Diplomová práce

Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK

Building corporate identity using IMC tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem „Budování Corporate Identity pomocí nástrojů IMK“. Toto je důvod, proč je představen obsah Corporate Identity a integrované marketingové komunikace, jako nástroje pro dosažení cílů firmy Razer, která patří mezi přední výrobce herního příslušenství na světě. Diplomová práce prezentuje, rozdíly ve vnímání standardního příslušenství jako je myš, klávesnice nebo sluchátka …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic "Building a corporate identity using IMK tools". This is why Corporate Identity content and integrated marketing communications are introduced as tools to achieve the goals of Razer, one of the world's leading gaming accessories manufacturers. Thesis presents the differences in the perception of standard accessories such as a mouse, keyboard or headphones, elevated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace