Finanční a prodejní analýza letákové akce Proton v letech 2001 - 2006 – David DOLANSKÝ
David DOLANSKÝ
Bachelor's thesis
Finanční a prodejní analýza letákové akce Proton v letech 2001 - 2006
Financial and sale analyse of leaflet Proton in years 2001 - 2006
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat finanční a prodejní situaci společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Protože analýza je velmi široký pojem, takže se omezila jen na finanční a prodejní analýzu nejlepšího marketingového nástroje společnosti, letáku Proton. Práce byla rozdělena na finanční a prodejní situaci a z výsledku práce vzniklo doporučení, jak postupovat v některých situacích v následujícím období …moreAbstract:
The main goal of this diploma is analyse of financial and sale status of HP TRONIC Zlín company. This analyse is focusing into financial and sale status of the most important marketing instrument of HP which is leaflet PROTON. This diploma is divided into financial and sales part. The result of this diploma are recommendations how to continue in different situations in next period, which activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2006
Identifier:
4301
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLANSKÝ, David. \textit{Finanční a prodejní analýza letákové akce Proton v letech 2001 - 2006}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/9dt4cr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLANSKÝ, David. Finanční a prodejní analýza letákové akce Proton v letech 2001 - 2006. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management of enterprises
Theses on a related topic
-
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman