Interaktivní konstrukce v programu GeoGebra – Jana BÍNOVÁ
Jana BÍNOVÁ
Bakalářská práce
Interaktivní konstrukce v programu GeoGebra
Interactive constructions in GeoGebra
Anotace:
Digitální technologie využívá většina lidí v každodenním životě. Cílem bakalářské práce je vytvořit kolekci 18 řešených konstrukčních úloh z planimetrie v programu GeoGebra a ukázat smysluplné využití digitálních technologií ve výuce matematiky. Konstrukce jsou určeny pro žáky 2. stupně základních škol a obsahují zadání, rozbor, popis konstrukce a animaci konstrukce. Kolekce se zabývá základními konstrukčními …víceAbstract:
Digital technology is used by most people in their daily lives. The aim of this bachelor thesis is to create a collection of 18 solved construction problems from planimetry in GeoGebra and to show the meaningful use of digital technologies in mathematics education. The constructions are intended for 2nd grade elementary school students and include the assignment, analysis, description and animation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Roman Hašek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍNOVÁ, Jana. Interaktivní konstrukce v programu GeoGebra. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / Ms-Přs
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie v práci učitele na 2. stupni základní školy
Dominik MICHALEC -
Digitální technologie a jejich role na základní škole
Filip HERYNEK -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Systém dynamické geometrie Geogebra ve výuce matematiky na 2. stupni základní školy
Jan Hóta -
Podpora výuky analytické geometrie v programu GeoGebra
Vojtěch Frybert
Název
Vložil
Vloženo
Práva