Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu – Veronika Jedličková
Veronika Jedličková
Bakalářská práce
Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu
The effective uses of sports marketing tools
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na efektivní využívání nástrojů sportovního marketingu s konkrétním zaměřením na tenis s důrazem na oblast sponzoringu a sociálních sítí. V teoretické části jsou představeny základní pojmy sportovního marketingu, sponzoringu a jejich role v podpoře vybraných tenisových turnajů. Dále jsou diskutovány strategie a techniky využívané ve sportovním marketingu, včetně analýzy …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the effective utilization of sports marketing tools with a specific focus on tennis, emphasizing sponsorship and social media. The theoretical part introduces fundamental concepts of sports marketing, sponsorship, and their role in supporting selected tennis tournaments. Furthermore, strategies and techniques used in sports marketing, including analysis, are discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r7oiq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.