Směry výzkumu cestovního ruchu - oblast destinační marketing – Ing. Marie Šotkovská
Ing. Marie Šotkovská
Bachelor's thesis
Směry výzkumu cestovního ruchu - oblast destinační marketing
Tourism research in the destination marketing
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Směry výzkumu cestovního ruchu – oblast destinační marketing“ je tvorba strukturovaného přehledu o základních směrech výzkumu destinačního marketingu. První část je věnována teoretickým východiskům výzkumu v této oblasti a také hlavním tématům dotýkajícím se destinačního marketingu. V druhé části jsou uvedeny základní směry výzkumu v oblasti destinačního marketingu, použité …viacAbstract:
The goal of the bachelor thesis “Tourism research in the destination marketing” is to create a structured review of the main trends of the research in the destination marketing. The firs t part is devoted to the theoretical concepts concerning the research and to the main topics dealing the destination marketing. The main trends of the research in the destination marketing during years 2000 and 2012 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zjusv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava