Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy – Kateřina MAFKOVÁ
Kateřina MAFKOVÁ
Bakalářská práce
Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy
Fashion as a tool of cohesion or differentiation among secondary school students
Anotace:
Hlavním prvkem této bakalářské práce je samotný empirický výzkum, který si kladl za cíl odpovědět na položenou otázku: Je móda nástrojem koheze či diferenciace mladých lidí v české společnosti? Ze získaných dat od dotazovaných respondentů ze středních škol v Plzni lze udělat následující závěry - ačkoliv jsou společenské skupiny, které se formují na základě stejného módního vkusu, více méně koherentní …víceAbstract:
The main element of this bachelor's thesis is the empirical research itself, which aimed to answer the question: Is fashion a tool for cohesion or differentiation of young people in Czech society? From the data obtained from the interviewed respondents from secondary schools in Pilsen, the following conclusions can be drawn - although social groups, which are formed on the basis of the same fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jan Váně, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAFKOVÁ, Kateřina. Móda jako nástroj koheze či diferenciace mezi žáky střední školy. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla -
Vizuální identita módní značky
Libor Stuchlík -
Tvorba vlastní módní značky
Martin Kučera -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová -
Podnikatelský plán pro založení nové módní značky
Tereza Vítová -
Analýza image pánské módní značky
Eliška Vámošová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová