Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU – Bc. Veronika PETROVÁ
Bc. Veronika PETROVÁ
Bachelor's thesis
Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU
Application of product placement in Czech republic - according to the latest changes of EU legislation
Anotácia:
Práce se věnuje problematice nových legislativních úprav, spojených s využíváním product placementu v ČR. Teoretická část popisuje prozatimní legislativu v ČR a nová opatření, která byla přijata EU. V praktické části jsou naznačeny způsoby využívání product placementu v ČR.Abstract:
This work deals with the issue of new legislative emendations that are connected with usage of product placement in the Czech Republic. It describes current legislation in Czech Republic and new provisions that were accepted by EU.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVÁ, Veronika. \textit{Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/9edcda/.
Jak správně citovat práci
PETROVÁ, Veronika. Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako marketingový nástroj
Albert Kincl -
Product placement v televizní tvorbě
Lucie Koulová -
Product placement v současném marketingu
Pavel Wünsch -
Product placement ve filmu a jeho vývoj - teoretická práce Produkce filmu Kočky - praktická práce
Věra MÜHLDORFOVÁ -
Product placement
Kateřina Šafaříková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement v kontextu nových médií
Lukáš Havran