Bc. Veronika PETROVÁ

Bachelor's thesis

Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU

Application of product placement in Czech republic - according to the latest changes of EU legislation
Anotácia:
Práce se věnuje problematice nových legislativních úprav, spojených s využíváním product placementu v ČR. Teoretická část popisuje prozatimní legislativu v ČR a nová opatření, která byla přijata EU. V praktické části jsou naznačeny způsoby využívání product placementu v ČR.
Abstract:
This work deals with the issue of new legislative emendations that are connected with usage of product placement in the Czech Republic. It describes current legislation in Czech Republic and new provisions that were accepted by EU.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7483

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETROVÁ, Veronika. Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications