Ing. Pavel Wünsch

Diplomová práce

Product placement v současném marketingu

Product placement in current marketing
Anotace:
V předložené diplomové práci jsem se zabýval deskripcí marketingového využití product placementu a jeho umísťováním do již existujících komunikačních forem. Metodologicky jsem vymezil a identifikoval product placement mezi tradičními i novodobými nástroji marketingové komunikace začátku dvacátého prvého století. Dále jsem se zaměřil na vymezení product placementu dle současných českých právních norem …více
Abstract:
The submited master thesis is focused on description of marketing utilizitaion of product placement and its placing into already existing communication forms. The main drift is minister to methodology, define and identify product placement between traditive and current marketing communication tools in time of the beggining of Twenty-First century. Further it´s targeted to the specification of product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní