Návrh marketingového mixu knihovny – Nikola Sigmundová
Nikola Sigmundová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu knihovny
The Designing Marketing Mix of the Library
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu Místní knihovny v Mankovicích. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska marketingu služeb a marketingového mixu ve službách popisované literaturou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, který analyzuje návštěvnost knihovny a spokojenost se současným marketingovým mixem podle jeho prvků: produkt, cena, distribuce, komunikace …víceAbstract:
Bachelor´s thesis is focused on designing marketing mix of the local library in Mankovice. First part of thesis contains theoretical basis of services marketing and marketing mix for services described by literature. Application of library´s situation analysis traffic and current marketing mix in it´s components: product, price, place, promotion, people, physical evidence and processes. The designing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97190
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Internationalization in the non-profit sector
Natália Jelčová -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček