Cesta k partnerství - optimální vztah mezi učitelem a žákem (Případová studie) – Bc. František Koudela
Bc. František Koudela
Diplomová práce
Cesta k partnerství - optimální vztah mezi učitelem a žákem (Případová studie)
A way to the partnership - Optimal relationship between a teacher and a student (case study)
Anotace:
Diplomová práce pojednává o cestě k partnerství – jako optimálním vztahu učitele a žáka. Zabývá se profesní podstatou partnerství, které má pozitivně ovlivnit výsledky výchovně – vzdělávacího procesu. Práce pojednává o edukačním prostředí, kompetencích učitele a žáka, vlastnostech učitele, typologii učitele. Soustředí se na osobnost učitele a na to, jak může osobnost učitele ovlivňovat své žáky. Výzkumné …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a Journey to a partnership – as an optimal relationship between a teacher and a student and above all the meaning of such partnership, which should positively affect the results of an educational process. The Thesis focuses on educational surroundings, teacher's and child's competences, teacher's qualities and typology as well as on teacher's personality and how it can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hevmv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Motivace a učení učitelů v projektech školy
Lenka Vojáčková -
Vztah žáků brněnských středních škol a odborných učilišť ke vzdělávání ve finanční gramotnosti
Petr Vaněk -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah žáků základních škol k rodinným rituálům
Jana Homolková -
Vztah k alkoholu žáků středních škol a učilišť
Patricie Majerová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů
Darina Leitnerová