Bc. Michaela Jesenská

Bakalářská práce

Marketingový mix ATV shop, s. r. o.

Marketing mix of ATV shop, s. r. o.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose recommendations for improving the marketing mix in the company ATV shop lt, about based on the analysis and evalution of the current state. The theoretical part describes the theoretical basis of the marketing mix. The practical part is devoted to the description of the basic characteristics of the company ATV shop ltd, company´s customers and the analysis …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť odporúčania pre zlepšenie marketingového mixu v podniku ATV shop, s. r. o. na základe analýzy a zhodnotenia aktuálneho stavu. V teoretickej časti sú popísané teoretické východiska marketingového mixu. Časť praktická sa venuje popisu základným charakteristikám firmy ATV shop, s. r. o., odberateľom firmy a analýze, ktorá je vykonaná pomocou dotazníkového šetrenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rol7v/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management