Marketingový mix ATV shop, s. r. o. – Bc. Michaela Jesenská
Bc. Michaela Jesenská
Bakalářská práce
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Marketing mix of ATV shop, s. r. o.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose recommendations for improving the marketing mix in the company ATV shop lt, about based on the analysis and evalution of the current state. The theoretical part describes the theoretical basis of the marketing mix. The practical part is devoted to the description of the basic characteristics of the company ATV shop ltd, company´s customers and the analysis …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť odporúčania pre zlepšenie marketingového mixu v podniku ATV shop, s. r. o. na základe analýzy a zhodnotenia aktuálneho stavu. V teoretickej časti sú popísané teoretické východiska marketingového mixu. Časť praktická sa venuje popisu základným charakteristikám firmy ATV shop, s. r. o., odberateľom firmy a analýze, ktorá je vykonaná pomocou dotazníkového šetrenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rol7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový mix vo vybranom podnikateľskom subjekte
Miriama Ivanová -
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Ivana Špániková