Analýza konkurenční pozice na trhu se sportovními potřebami – Kristýna Misiarzová
Kristýna Misiarzová
Diplomová práce
Analýza konkurenční pozice na trhu se sportovními potřebami
Analysis of the Competitive Position on the Market for Sporting Goods
Anotace:
RESUMÉ Cílem diplomové práce je analyzovat situaci maloobchodních prodejen na trhu sportovních potřeb ve městě Ostrava. Dalším cílem je zjistit konkurenční pozici prodejny Gigasport a následně zjistit, jak zákazníci vnímají celkovou image zkoumané maloobchodní prodejny. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Nejprve je charakterizován trh sportovních potřeb. Další kapitola je zaměřena na teoretická východiska …víceAbstract:
RESUMÉThe thesis aims to analyze the situation on the market of retail stores sporting goods in the city of Ostrava. Another objective is to determine the competitive position of store Gigasport and then determine how customers perceive the overall image of the retail outlets surveyed.The work is divided into seven chapters. First, the market is characterized by the sporting goods. Another chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Veronika CINÁDROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Michaela ŠPILLEROVÁ -
Přestavba OC Chodov a dopad na nákupní atmosféru
Jana Konášová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
Lucie Mádlová -
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Martin Šarlovský -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN -
Komparace nákupní atmosféry retailu v českém a ruském prostředí
Nikita Doronin