Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu – Ing. Michaela Ragulová
Ing. Michaela Ragulová
Bakalářská práce
Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu
Using the Music in the Programming and Radio Advertising Spots Implementation
Anotace:
Práce se opírá o základní teoretické poznatky oboru marketingová komunikace, akustika a zvuk, žurnalistika. V teoretické části si představíme základní pojmy uvedených oborů a budeme se zabývat začleněním vybraného tématu do těchto oborových rámců. Praktická část slouží k prezentaci a popisu odborného postupu zpracování už konkrétního návrhu projektu rozhlasového reklamního spotu.Abstract:
The work is based on the basic theoretical knowledge of the field of marketing communications, acoustics and sound journalism. In the theoretical part we introduce the basic concepts of categories and we will consider the inclusion of a selected topic in the sectoral frameworks. The practical part is to present a description of the training procedure for processing the project proposal has specific …víceKlíčová slova
Agogika AIDA akustika aliterace claim dialog dozvuk důraz echo eufonie fonetika harmonie hlasitost hudebně zvukové logo jingle kakofonie marketing marketingová komunikace marketingový komunikační mix melodie modulace monofonní záznam monolog pauza přízvuk reklama reklamní písnička rozdělený monolog rozhlasový program (formát) rozhlasový reklamní spot rytmus scénka sluch stereofonní záznam takt tempo timbre tón zpívaný jingle zvuk zvuková perspektiva zvukové frekvence zvukový digitální záznam. Agogics acoustics alliteration dialogue reverberation emphasis euphony phonetics harmony volume music and sound logo cacophony marketing communication marketing communication mix melody modulation mono recording monologue pause accent advertising clip split monologue radio program (format) radio advertising spot rhythm scene ear stereo recording time tone sung by the jingle sound sound perspective sound frequencies digital audio recording.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x9tem/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kurátorství zvukových záznamů na historických nosičích: návrh modelu OAIS pro Nový fonograf
Štěpán Šindelka -
Analogové a digitální nosiče zvukových záznamů
Václav Jaroš -
Digitální restaurování optické zvukové stopy
Marek Poledna -
Srovnání zprostředkovatelů online prodeje digitálních zvukových záznamů
Michael Šebek -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu