Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel – Zuzana Cigániková
Zuzana Cigániková
Master's thesis
Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel
Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií automobilové společnosti Opel. Cílem závěrečné práce je zhodnocení úspěšnosti komunikační kampaně Opel 24 hodin. Práce je logicky rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž každá z nich sestává ze dvou kapitol. První kapitola se věnuje představení marketingových a komerčních komunikací, se zaměřením na reklamu, její plánování a měření efektivity …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the communication strategy of the automotive company Opel. The aim of the thesis is to evaluate the success of the communication campaign, Opel 24 hours. The paper is logically divided into theoretical and practical part, each of which consists of two chapters. The first chapter deals with the presentation of marketing and commercial communication, focusing on advertising …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá komunikačnou stratégiou automobilovej spoločnosti Opel. Cieľom záverečnej práce je zhodnotenie úspešnosti komunikačnej kampane Opel 24 hodín. Práca je logicky rozdelená na teoretickú a praktickú časť, pričom každá z nich pozostáva z dvoch kapitol. Prvá kapitola sa venuje predstaveniu marketingových a komerčných komunikácií, so zameraním na reklamu, jej plánovanie a meranie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68724
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
Veronika Práznovská -
Komunikačná stratégia udržateľnosti v spoločnosti Bosch
Miriama Šimurková -
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
Zuzana Kissová -
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
Tatiana Fiantokova -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Komunikačná stratégia novovzniknutej značky denných diárov
Kristína Vaverčáková -
Komunikačná stratégia značky Oreo
Simona Ladislavová