Zuzana Cigániková

Diplomová práce

Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel

Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií automobilové společnosti Opel. Cílem závěrečné práce je zhodnocení úspěšnosti komunikační kampaně Opel 24 hodin. Práce je logicky rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž každá z nich sestává ze dvou kapitol. První kapitola se věnuje představení marketingových a komerčních komunikací, se zaměřením na reklamu, její plánování a měření efektivity …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the communication strategy of the automotive company Opel. The aim of the thesis is to evaluate the success of the communication campaign, Opel 24 hours. The paper is logically divided into theoretical and practical part, each of which consists of two chapters. The first chapter deals with the presentation of marketing and commercial communication, focusing on advertising …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá komunikačnou stratégiou automobilovej spoločnosti Opel. Cieľom záverečnej práce je zhodnotenie úspešnosti komunikačnej kampane Opel 24 hodín. Práca je logicky rozdelená na teoretickú a praktickú časť, pričom každá z nich pozostáva z dvoch kapitol. Prvá kapitola sa venuje predstaveniu marketingových a komerčných komunikácií, so zameraním na reklamu, jej plánovanie a meranie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68724

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod