Jan Machalica

Bakalářská práce

Nákupní chování vybraných generací

Shopping behavior of selected generations
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat nákupní chování zákazníků dle generací, navrhnout vhodné marketingové programy dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce bude orientována na problematiku obecného marketingu, zákaznický přístup, proces nákupního rozhodování, charakteristiku zákazníků dle generací v podmínkách České republiky. V praktické části budou …více
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the purchasing behavior of customers by generations, to design suitable marketing programs according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the bachelor thesis will be focused on general marketing issues, customer approach, purchasing decision process, customer characteristics according to generations in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fdjxe/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Pražák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management