Jan Machalica
Bakalářská práce
Nákupní chování vybraných generací
Shopping behavior of selected generations
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat nákupní chování zákazníků dle generací, navrhnout vhodné marketingové programy dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce bude orientována na problematiku obecného marketingu, zákaznický přístup, proces nákupního rozhodování, charakteristiku zákazníků dle generací v podmínkách České republiky. V praktické části budou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the purchasing behavior of customers by generations, to design suitable marketing programs according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the bachelor thesis will be focused on general marketing issues, customer approach, purchasing decision process, customer characteristics according to generations in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fdjxe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Pražák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Analýza vlivu nehmotných drog, behaviorálního chování na vývoj současné mladé generace
Kamila Daberger -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování Čechů v oblasti cestovního ruchu
Ekaterina Schönwald -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová