Jan Laš
Diplomová práce
Moderní informační a podnikové strategie
Modern information and corporate strategies
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat problematiku podnikových a informačních strategií se zameřením se především na nové společnosti a moderní business modely. Velký důraz je kladen na hledání rovnováhy mezi podnikovou a informační strategií. Na teoretický popis podnikové a informační strategie plynule navazuje popis moderních trendů, které autor vypozoroval u dnešních společností. Trendy jsou analyzovány z pohledu …víceAbstract:
The goal of this paper is to explore corporate and information strategies, focus is put on new and modern business models. I accentuate alignment between corporate and information strategy. Theoretical overview of corporate and information strategies is followed by description of modern trends that were discovered by author. All new trends are analyzed from IT and business point of view. Some trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2008
- Vedoucí: CSc. Prof. ing. Jirí Voríšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Informační strategie a její integrace s podnikovou strategií a sourcing strategií
Jan Laš -
Tvorba informační strategie ve firmě
Daniel Rambousek -
Koncept nové informační strategie Technických služeb Opava s. r. o.
Jakub Klásek -
Důvody neexistence informační strategie ve středních a malých podnicích
Jaroslav Belza -
Informační strategie boje proti dezinformaci: Přehledová studie vlivných technologických společností po prezidentských volbách v USA v roce 2016
Petr Ulrich -
Návrh informační strategie zvoleného podniku
Simona Ondráčková -
Návrh informační strategie dopravního podniku
Alina Lalaiants -
Zavádění informační strategie v malém podniku
Tomáš Smolík