Informační strategie a její integrace s podnikovou strategií a sourcing strategií – Jan Laš
Jan Laš
Diplomová práce
Informační strategie a její integrace s podnikovou strategií a sourcing strategií
Modern information and corporate strategies
Anotace:
Cílem práce je prozkoumat problematiku podnikových a informačních strategií se zameřením se především na nové společnosti a moderní business modely. Velký důraz je kladen na hledání rovnováhy mezi podnikovou a informační strategií. Na teoretický popis podnikové a informační strategie plynule navazuje popis moderních trendů, které autor vypozoroval u dnešních společností. Trendy jsou analyzovány z pohledu …víceAbstract:
The goal of this paper is to explore corporate and information strategies, focus is put on new and modern business models. I accentuate alignment between corporate and information strategy. Theoretical overview of corporate and information strategies is followed by description of modern trends that were discovered by author. All new trends are analyzed from IT and business point of view. Some trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
- Vedoucí: Jiří Voříšek
- Oponent: Martin Lucký
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAŠ, Jan. \textit{Informační strategie a její integrace s podnikovou strategií a sourcing strategií} [online]. Praha, 2008 [cit. 2023-04-02]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0y2zu4/. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Jiří Voříšek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16459
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Moderní informační a podnikové strategie
Jan Laš -
Sourcingové strategie IS/ICT ve zdravotnických zařízeních
Martin Potančok -
Sourcingové strategie při získávání lidských zdrojů
Jan Drha -
Podnikova kultura-předpoklad úspěšné marketingové strategie
Jiří Doubrava -
Podniková strategie soukromé lékárny v ČR v době rostoucího vlivu lékárenských řetězců
Michael Foltán -
Podniková strategie malých a středních podniků v ČR v podmínkách ekonomické globalizace.
Petr Branda -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Formulace Corporate strategie firmy EPRAVO.cz dle konceptu strategického řízení
Dana Šibravová