Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru – Mgr. Martina Šebová
Mgr. Martina Šebová
Bakalářská práce
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
Selected Animation Tools in 3ds Max for Character Development
Abstract:
The aim of this thesis is to create a 3D model of an anthropomorphic character and to prepare it for animation. Text is formulated as a guide for beginners in the preparation of character for animation. Conversely, it expects advanced modeling skills in modelling and texturing. In this thesis I did not describe all animation tools and their settings in detail, but I focused only on those of them which …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť 3D model vlastného charakteru a pripraviť ho pre animáciu. Text je formulovaný ako návod pre začiatočníkov v oblasti prípravy charakteru pre animáciu. Naopak však predpokladá pokročilé znalosti modelovania a prípravy textúr. Táto práca si nekladie za cieľ podrobne popísať všetky animačné nástroje a ich nastavenia, ale venuje sa len tej podmnožine, ktorá bola …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cp580/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: Mgr. Vilém Šustr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Příprava 3D charakteru lidské postavy pro animaci
Jitka Pospíšilová -
Animace 3D charakteru
Jana Eitlerová -
Příprava 3D modelu lidské hlavy pro animaci tváře
Martin Skočík