Mgr. Martina Šebová

Bakalářská práce

Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru

Selected Animation Tools in 3ds Max for Character Development
Abstract:
The aim of this thesis is to create a 3D model of an anthropomorphic character and to prepare it for animation. Text is formulated as a guide for beginners in the preparation of character for animation. Conversely, it expects advanced modeling skills in modelling and texturing. In this thesis I did not describe all animation tools and their settings in detail, but I focused only on those of them which …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvoriť 3D model vlastného charakteru a pripraviť ho pre animáciu. Text je formulovaný ako návod pre začiatočníkov v oblasti prípravy charakteru pre animáciu. Naopak však predpokladá pokročilé znalosti modelovania a prípravy textúr. Táto práca si nekladie za cieľ podrobne popísať všetky animačné nástroje a ich nastavenia, ale venuje sa len tej podmnožine, ktorá bola …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: Mgr. Vilém Šustr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma