Marketingová strategie pro společnost DCD Publishing s.r.o. – Mgr. BcA. Natálie Pallová
Mgr. BcA. Natálie Pallová
Master's thesis
Marketingová strategie pro společnost DCD Publishing s.r.o.
Marketing strategy for Company DCD Publishing s.r.o.
Abstract:
Tématem diplomové práce je marketingová strategie společnosti DCD Publishing s.r.o. Firma se specializuje na IT obor, který zprostředkovává klientům pomocí webových stránek a newsletterů. Práce je rozdělena na dvě části, první je teoretická a druhá je praktická. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy, které následně aplikuji do části praktické. Pojmy se týkají obecného marketingu a marketingu …moreAbstract:
The topic of the Diploma Thesis is marketing strategy of DCD Publishing s.r.o. The company specializes in IT field, which is arranged to clients through websites and newsletters. The Thesis is divided into two parts, the first is theoretical and the second is practical. The theoretical part explains the individual concepts, which are later applied in the practical part. The concepts are concerned with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Lukáš Krabec, Ph.D.
- Reader: Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PALLOVÁ, Natálie. \textit{Marketingová strategie pro společnost DCD Publishing s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9fj1tn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights