Spotřební chování obyvatelstva a půjčky domácnostem – Ing. Tomáš Strnad
Ing. Tomáš Strnad
Diplomová práce
Spotřební chování obyvatelstva a půjčky domácnostem
Consumer behaviour population and loan household
Anotace:
V diplomové práce se zabývám spotřebním chování obyvatelstva a půjčky domácnostem. V první části přibližuji základní pojmy, ekonomicky spotřební chování lidí jako takové. Praktická část práce je zaměřena na různé druhy půjček, které jsou dostupné na tuzemském trhu, včetně hypoték a leasingu. Jednotlivé analyzované segmenty jsem doplnil o aktuální informace z bankovního trhu.Abstract:
In my graduation theses I engaged in consumer behaviour of population and household loans. In the first part I zoomed basic concepts, economically consumer behaviour of population as such. Practical part of my theses is focused on different kinds of loans, which is accessible in home trade, including mortgages and leasing. I got individual analysed segments in actual information of bank trade.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/htid2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
Michaela Lukačínová