Využití a vliv arteterapie při reedukaci poruch chování a emocí – Bc. Klára Benešová
Bc. Klára Benešová
Master's thesis
Využití a vliv arteterapie při reedukaci poruch chování a emocí
Utilization end impact arttherapie at rectification maltfunction behavior end emotion
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá působením arteterapie na osobnost dětí a mládeže s poruchami chování a emocí, a jejím pozitivním ovlivňováním procesu reedukace těchto poruch. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem dokáže arteterapie ovlivňovat reedukaci poruch chování a působit tak na správný vývoj osobnosti. Práce se skládá ze čtyř kapitol. Kapitoly 1. – 3. se věnují teoretickému vymezení základních poznatků …viacAbstract:
This papae focuses on the effects of artetherapy to the personality childern and teenagers with behavioral and etotional disorders, and the positive influence to the process of reedukacation of these disorders. Main goal of this thesis was to find out how artetherapy can affect behavior of reeducation and caused proper development of the personality. Final thesis contains four chapters. Chapters 1 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o3yl7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jarmila Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Korektivní postupy pedagogických pracovníků ve vyšším sekundárním vzdělávání v kontextu žáků s poruchou chování
Elena PAČUTOVÁ -
Poruchy chování u dětí a mládeže při volnočasových aktivitách a jejich procesní dopad
Tereza KNAPOVÁ -
Arteterapeutický program v rámci intervence v diagnostickém ústavu
Jitka Pouzarová -
Arteterapeutické metody využívané v etopedické praxi DDŠ
Monika Smejkalová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Speech Emotion Recognition
Quoc Tuy Phan