Návrh věrnostního systému v obchodním podniku – Bc. Michal Bouška
Bc. Michal Bouška
Bakalářská práce
Návrh věrnostního systému v obchodním podniku
The loyalty program suggestion in business company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je návrh věrnostního systému ve vybraném obchodním podniku. Práce je rozdělena do dvou částí, z nichž první je teoreticko-metodologická. V této části jsou charakterizovány základní pojmy týkající se podniku, zákazníků, marketingu a secondhandu. Aplikační část práce je zaměřena na zvolenou firmu Bomitex zabývající se prodejem secondhand oblečení a sběr dat od zákazníků …víceAbstract:
The topic of the bachelor’s thesis is the proposal of loyalty program in choosen business company. The thesis consists of two parts. from which the first one is the theoretical-methodological. In this part are characterized basic concepts of business, customers, marketing and secondhand. The application part ist focused on choosen firm Bomitex engaged in sale of secondhand clothes, data collecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ia4cj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Andrea Burrows -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program společnosti Lidl
Simona Vacková -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus
Irina Tertychnaya