Bc. Martina Chumanová

Diplomová práce

Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace

Kaufland´s Loyalty Program as a Part of Company´s Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodní společnosti Kaufland - Kaufland Card. Diplomová práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část se zabývá odbornou rešerší témat jako marketingová komunikace, CRM a podpora prodeje, a je zakončena popisem metod, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního prostředí z veřejně dostupných …více
Abstract:
The Master´s thesis deals with the loyalty program of the retail company Kaufland - Kaufland Card. The Master´s thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with professional research on topics such as marketing communication, CRM and sales support, and is concluded with a description of the methods used in the practical part of the work. The practical part deals with secondary research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chumanová, Martina. Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe