Marketing a vývoj produktu personálně poradenské společnosti – Tereza Tomšíčková
Tereza Tomšíčková
Diplomová práce
Marketing a vývoj produktu personálně poradenské společnosti
Marketing and product development in human resources agency
Anotace:
Tématem této práce je analýza marketingových aktivit a rozbor vývoje nového produktu personálně poradenské společnosti na trhu B2B. V rámci této práce je přiblížena marketingová komunikace a marketingové analýzy firmy a dále je detailně zmapován vývoj nové služby, kterou se během přípravy práce podařilo úspěšně uvést na trh. Teoretická část slouží jako východisko pro praktickou, přibližuje prostředí …víceAbstract:
The topic of this thesis is to analyze marketing activities and an analysis of new product development by personnel consulting companies in the B2B market. As part of this paper the marketing communication is approached and the development of of a new service mapped in detail. This new product has been succesfully launched to market during the preparation of this thesis. The theoretical part serves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50819
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Klára Havlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50819
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Product development tickets classification
Anh Tu Nguyen -
Use of additive manufacturing in interior product development
Iva Linhartová -
Vývoj TV product placementu v ČR.
Tomáš Rabenseifner -
PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh
Kateřina Pobežalová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Analýza úlohy komunikace v různých etapách životního cyklu produktu
Andrea Psotová