Marketing a vývoj produktu personálně poradenské společnosti – Tereza Tomšíčková
Tereza Tomšíčková
Master's thesis
Marketing a vývoj produktu personálně poradenské společnosti
Marketing and product development in human resources agency
Abstract:
Tématem této práce je analýza marketingových aktivit a rozbor vývoje nového produktu personálně poradenské společnosti na trhu B2B. V rámci této práce je přiblížena marketingová komunikace a marketingové analýzy firmy a dále je detailně zmapován vývoj nové služby, kterou se během přípravy práce podařilo úspěšně uvést na trh. Teoretická část slouží jako východisko pro praktickou, přibližuje prostředí …moreAbstract:
The topic of this thesis is to analyze marketing activities and an analysis of new product development by personnel consulting companies in the B2B market. As part of this paper the marketing communication is approached and the development of of a new service mapped in detail. This new product has been succesfully launched to market during the preparation of this thesis. The theoretical part serves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50819
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Klára Havlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50819
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Product development tickets classification
Anh Tu Nguyen -
Use of additive manufacturing in interior product development
Iva Linhartová -
Vývoj TV product placementu v ČR.
Tomáš Rabenseifner -
PR - efektivní řízení komunikace při zavádění nového produktu na trh
Kateřina Pobežalová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Analýza úlohy komunikace v různých etapách životního cyklu produktu
Andrea Psotová