Eliška Kratochvílová

Bakalářská práce

Návrh online marketingové strategie Zámku Fryštát v Karviné

Online marketing strategy proposal for chateau Fryštát in Karviná
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout online marketingovou strategii pro zámek Fryštát v Karviné. Teoretická část práce se zabývá definicí marketingu, vysvětlením souvisejících pojmů a popisem marketingového plánu. Dále se práce zaměřuje na specifika marketingu na internetu a na sociálních sítích a v poslední kapitole teoretické části je vymezen marketing cestovního ruchu a kulturních atraktivit. Praktická …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to devise an online marketing strategy for chateau Fryštát in Karviná. The theoretical part of this thesis deals with marketing, definitions of related terms and description of the marketing plan. The thesis also focuses on the specifications of online and social media marketing and in the last chapter of the theoretical part marketing in tourism and marketing of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Jarmila Netková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69053