Bc. Marie Jandová

Diplomová práce

Aplikace a reflexe principů projektu Slyšet jinak. Modelová výuka pro Cyrilometodějské gymnázium Brno

Application and post-reflection of project Slyšet jinak (Different hearing) principles. Teaching model for Brno junior high school of Cyril and Method
Anotace:
Práce dokumentuje návrh na konkrétní model výuky, jeho aplikaci a následnou reflexi. Vytvořen byl na základě autorčiny účasti na učitelském kurzu projektu Slyšet jinak. Hlavním záměrem je překonat zažité vyučovací metody hudební výchovy, které neumožňují žákům dostatečně projevit svou kreativitu a přetvořit ji v předmět tvořivý, jako je např. výtvarná výchova, rozšířením o elementární komponování. …více
Abstract:
The thesis presents a conception of a specific teaching model with its application and post-reflection based on author’s experience from a course of project Slyšet jinak (Different hearing). The main idea was to overcome the obsolete teaching methods in musical education, which do not support student’s creativity sufficiently and reorganize the subject into a more creative one, such as the musical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy

Práce na příbuzné téma