Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální. – Kateřina SKŘEBSKÁ
Kateřina SKŘEBSKÁ
Bakalářská práce
Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.
The comparison of projects "Slyšet jinak" in elementary school and in special elementary school.
Anotace:
Práce se zabývá komparací obsahově shodných projektů programu Slyšet jinak na dvou typech základních škol základní škole speciální a základní škole běžného typu s důrazem na posouzení míry kreativity, aktivity a koncentrace žáků.Abstract:
The thesis is about comparison two identical projects of the Different Hearing programme in two different types of schools elementary school and special elementary school. The main emphasis is put on creativity, active attendance and concentration of pupils.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Synek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKŘEBSKÁ, Kateřina. \textit{Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.} [online].
Olomouc, 2017 [cit. 2021-01-23]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/fw66l1/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Jaromír Synek, Ph.D..
Jak správně citovat práci
SKŘEBSKÁ, Kateřina. Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Posttraumatický rozvoj rodičů dětí s poruchou autistického spektra a vliv diagnózy dítěte na kvalitu jejich života
Michaela Zlotá -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Management pacienta s diagnózou porucha autistického spektra
Věra Honnerová -
Dětská mozková obrna
Lada Balaštíková -
Canisterapie u klientů dětského věku s lékařskou diagnózou mozková obrna - syntéza poznatků
Lucie DYČKOVÁ -
Integrační program základní školy speciální
Alena Hladíková -
Podpora subjektivní pohody u lidí s dětskou mozkovou obrnou bez postižení kognitivních funkcí s využitím výtvarného programu
Michaela Vrátilová -
Hudební výchova na Základní škole speciální v Plzni
Michaela KLAILOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva