Aplikace a reflexe principů projektu Slyšet jinak. Modelová výuka pro Cyrilometodějské gymnázium Brno – Bc. Marie Jandová
Bc. Marie Jandová
Master's thesis
Aplikace a reflexe principů projektu Slyšet jinak. Modelová výuka pro Cyrilometodějské gymnázium Brno
Application and post-reflection of project Slyšet jinak (Different hearing) principles. Teaching model for Brno junior high school of Cyril and Method
Anotácia:
Práce dokumentuje návrh na konkrétní model výuky, jeho aplikaci a následnou reflexi. Vytvořen byl na základě autorčiny účasti na učitelském kurzu projektu Slyšet jinak. Hlavním záměrem je překonat zažité vyučovací metody hudební výchovy, které neumožňují žákům dostatečně projevit svou kreativitu a přetvořit ji v předmět tvořivý, jako je např. výtvarná výchova, rozšířením o elementární komponování. …viacAbstract:
The thesis presents a conception of a specific teaching model with its application and post-reflection based on author’s experience from a course of project Slyšet jinak (Different hearing). The main idea was to overcome the obsolete teaching methods in musical education, which do not support student’s creativity sufficiently and reorganize the subject into a more creative one, such as the musical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p8zu4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Marie Novotná, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education