Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě – Petr Seidner
Petr Seidner
Master's thesis
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Abstract:
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3343
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2007
- Supervisor: Jiří Mikeš
- Reader: Milan Puchýř
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Zdeňka Hildová