Petr Seidner

Master's thesis

Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě

Abstract:
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 9. 2007
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Milan Puchýř

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3343