Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě – Petr Seidner
Petr Seidner
Master's thesis
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2007
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Milan Puchýř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
Zdeňka Hildová