Petr Seidner

Master's thesis

Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě

Anotácia:
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.
 

Kľúčové slová

média komunikace trendy internet reklama
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 9. 2007
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Milan Puchýř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3343

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod