Vliv medií na psychiku jedince a společnosti – Bc. Adéla Petránková
Bc. Adéla Petránková
Diplomová práce
Vliv medií na psychiku jedince a společnosti
Media influence on the psyche of the individual and society
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem médií na psychický stav člověka. Autorka zkoumá, do jaké míry jsou jedinci ovlivněni médii a s nimi spojenou reklamou. Média působí na člověka v běžném pracovním životě i ve volném čase. Nejrizikovější skupinou jsou samozřejmě děti a dospívající, nicméně i na dospělé čekají v médiích jisté nástrahy. Teoretická část je zaměřena na rozdělení médií a reklamy, jejich …víceAbstract:
This thesis deals with the influence of the social media on human behavior. The author examines the extent to which individuals are affected by the media and related advertising. Social media highly influences our free time but also our normal working life. Children and adolescents belong to the most risky group however on the social media await certain pitfalls for adults too. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13527/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRÁNKOVÁ, Adéla. \textit{Vliv medií na psychiku jedince a společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9g3wq6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Spotřební chování na trhu piva v České republice
Jakub Navrátil -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Sergey Ioch -
Effects of advertisement on the consumer
Prince Pal Saini -
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
Sitora Salieva -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
Dominika Janochová