Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce – Ondřej Schilla
Ondřej Schilla
Bakalářská práce
Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce
The content of the advertising message and its impact on the addressee
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prezentovat a posoudit obsah reklamního sdělení a jeho dopad na příjemce. V teoretické části jsou podrobně rozebrány úloha psychologie v reklamě, jakož i související psychologické koncepce a metody. První oddíl praktické části této bakalářské práce zkoumá vliv dvanácti nejčastěji používaných metod prezentace reklamního sdělení. V tomto ohledu se velice osvědčil autorův …víceAbstract:
The present Bachelor thesis tries to outline and assess the content of an advertising message and its impact on the addressee. In the theoretical part, the role of psychology in copywriting as well as the use of various underlying psychological concepts and approaches are characterized in great detail. The first section of the practical part of the present Bachelor thesis explores the impact of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Alois Surynek
- Oponent: Martina Fischerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A Comparative Analysis of Dystopia in the Movie Matrix, Aldous Huxley's Brave New World, and George Orwell's 1984
Jiří Hájek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
Aneta Průšková -
Efektivita sociální reklamy v ČR v rámci soutěže Effie Awards
Sandra VASKOVÁ