Ondřej Schilla

Bakalářská práce

Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce

The content of the advertising message and its impact on the addressee
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prezentovat a posoudit obsah reklamního sdělení a jeho dopad na příjemce. V teoretické části jsou podrobně rozebrány úloha psychologie v reklamě, jakož i související psychologické koncepce a metody. První oddíl praktické části této bakalářské práce zkoumá vliv dvanácti nejčastěji používaných metod prezentace reklamního sdělení. V tomto ohledu se velice osvědčil autorův …více
Abstract:
The present Bachelor thesis tries to outline and assess the content of an advertising message and its impact on the addressee. In the theoretical part, the role of psychology in copywriting as well as the use of various underlying psychological concepts and approaches are characterized in great detail. The first section of the practical part of the present Bachelor thesis explores the impact of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Alois Surynek
  • Oponent: Martina Fischerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37295

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management