Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením – Eva OPLTOVÁ
Eva OPLTOVÁ
Bakalářská práce
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Practical use of easy to read when working with people with intellectual disability
Anotace:
Autorka se bude ve své bakalářské práci zabývat problematikou komunikace s lidmi s mentálním postižením, konkrétně se zaměří na praktické využití konceptu snadného čtení (s mezinárodním označením Easy to read). V teoretické části budou popsána specifika komunikace s lidmi s mentálním postižením, čtení osob s mentálním postižením, alternativní a augmentativní komunikace a zejména pak koncept snadné …víceAbstract:
The author will deal in her bachelor's thesis with the issue of communication with people with mental disabilities, specifically focusing on the practical use of Easy to read. The theoretical part will describe the specifics of communication with people with mental disabilities, reading for people with mental disabilities, alternative and augmentative communication and especially the concept of Easy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radka Michelová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPLTOVÁ, Eva. \textit{Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/9g7x2h/.
Jak správně citovat práci
OPLTOVÁ, Eva. Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - intervence / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková