Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga – Hana Černiáková
Hana Černiáková
Bachelor's thesis
Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga
Parents and Their Cooperation in the Education of Students with ADHD from the Perspective of a Teaching Assistant
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se spolupráci s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga. Cílem bakaářské práce je zjistit jak asistent pedagoga vnímá spolupráci s rodiči při vzdělávání žáka s ADHD. V teoretické části je vymezena porucha ADHD, vznik a vývoj poruchy, příčiny, projevy a variabilita léčby. Následuje popis inkluzivního vzdělávání žáka s …moreAbstract:
The bachelor's thesis has a theoretical-empirical character and deals with cooperation with parents in the education of students with ADHD from the point of view of a teaching assistant. The aim of the bachelor's thesis is to find out how the teacher's assistant perceives cooperation with parents in the education of a pupil with ADHD. In the theoretical part, the ADHD disorder is defined, the emergence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Magdalena Hanková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNIÁKOVÁ, Hana. \textit{Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/9gowjg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Černiáková, Hana. Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením
Kristýna Sekaninová