Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic – Bc. Barbora Fotrová
Bc. Barbora Fotrová
Master's thesis
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Communication Strategy for The Fellowship of the Sock
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Klub Pánů z Ponožkovic, která staví svůj úspěch na trendu barevných ponožek. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, nástroje a pravidla pro tvorbu komuni-kační strategie a také nákupní chování spotřebitele. Praktická část představuje společnost Klubu Pánů z Ponožkovic, analýzu její konkurence a kvalitativní …moreAbstract:
The thesis focuses on planning a communication strategy for the company called The Fellowship of the Sock, which builds its success on the trend of colourful socks. The theoretical part defines the basics of marketing concepts, tools and rules for creating a communication strategy as well as a consumer shopping behaviour. The practical part introduces The Fellowship of the Sock, analysis of its competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fotrová, Barbora. Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Kristina Petrášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
Andrea Horňáková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová