Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic – Bc. Barbora Fotrová
Bc. Barbora Fotrová
Diplomová práce
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Communication Strategy for The Fellowship of the Sock
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Klub Pánů z Ponožkovic, která staví svůj úspěch na trendu barevných ponožek. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, nástroje a pravidla pro tvorbu komuni-kační strategie a také nákupní chování spotřebitele. Praktická část představuje společnost Klubu Pánů z Ponožkovic, analýzu její konkurence a kvalitativní …víceAbstract:
The thesis focuses on planning a communication strategy for the company called The Fellowship of the Sock, which builds its success on the trend of colourful socks. The theoretical part defines the basics of marketing concepts, tools and rules for creating a communication strategy as well as a consumer shopping behaviour. The practical part introduces The Fellowship of the Sock, analysis of its competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fotrová, Barbora. Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová