MgA. Martin Raška
Bachelor's thesis
Kontrabasová orchestrální sóla
Contrabass orchestral solos
Anotácia:
Tato práce pojednává o hře kontrabasisty v orchestru. Jedná se o sólová místa, a to jednoho hráče (sólo) i celé skupiny (soli). Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola je rozčleněna podle toho, s jakými nástroji kontrabasista nebo kontrabasová skupina hraje. Jde o uvedení společných problémů a výhod jednotlivých seskupení. Druhá část obsahuje šest rozborů. Řazení je chronologické podle data …viacAbstract:
This work deals about playing in orchestra of double bass player. It says about solo places of one player (solo) and all the group (tutti). The work is divided into two chapters. The first chapter is structured according to which instruments are playing with double bass or with double bass group. This is an introduction to common problems and benefits of each grouping. The second part consist six analyzes …viacKľúčové slová
Orchestr kontrabas sólo soli rozbor interpretace. Orchestra double bass analysis interpretation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/n9d9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedúci: prof. MgA. Miloslav Jelínek
- Oponent: Pavel Horák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/n9d9i/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / odbor:
Art of Music / Bass Playing
Práce na příbuzné téma
-
Symfonie e moll „Vzpomínková“ Mikuláše Schneidera-Trnavského v kontextu vývoje slovenské symfonie a její interpretace z pohledu dirigenta
Ľubomír Zelenák -
Koncert pro hoboj a malý orchestr Bohuslava Martinů a problematika interpretace jeho druhé věty
Klára Pavlištová -
Koncert pro trubku a orchestr Alexandra G. Arutjunjana a komparace jeho interpretace
Tomáš Kašník -
Koncert Es- dur pro trubku a orchestr Josepha Haydna a komparace jeho interpretace
Tomáš Kašník -
Analýza a interpretace Koncertu pro lesní roh a orchestr Es dur C49/K III:36 Františka Antonína Rösslera-Rosettiho
Miroslav HÁJEK -
Janáčkův „Taras Bulba" - rozbor interpretace světových dirigentů v kontextu s brněnskou janáčkovskou interpretační tradicí
Joel Hána -
Miloslav Gajdoš a jeho tvorba pro sólový kontrabas
Ondřej Sejkora -
Tvorba Miloslava Gajdoše pro kontrabas s doprovodem
Ondřej Sejkora