Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů – Bc. Martin Cissé
Bc. Martin Cissé
Master's thesis
Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů
Perception of instruments used to customer relationships strengthening from the perspective of customers of selected chemical products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Teoretická část práce je věnována problematice a vývoji názorů na posilování vztahů se zákazníky, charakteru B2B prostředí, filosofii CRM a nejčastěji využívaným formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky, které jsou využívány na průmyslových trzích. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum …moreAbstract:
This master thesis deals with the issue of customer relationships strengthening on B2B markets. The theoretical part of the thesis is devoted to the issue and development of views on strengthening of relationships with customers, the nature of B2B environment, CRM philosophy and the most frequently forms and instruments used to customer relationships strengthening in industrial markets. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CISSÉ, Martin. \textit{Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2014. Available from: https://theses.cz/id/9gw0xa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cissé, Martin. Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci B2B
Tomáš VRCHOTA -
Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku
Tereza Viková -
Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků
Monika Moudrá -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld