Bc. Martin Cissé

Master's thesis

Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů

Perception of instruments used to customer relationships strengthening from the perspective of customers of selected chemical products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Teoretická část práce je věnována problematice a vývoji názorů na posilování vztahů se zákazníky, charakteru B2B prostředí, filosofii CRM a nejčastěji využívaným formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky, které jsou využívány na průmyslových trzích. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum …more
Abstract:
This master thesis deals with the issue of customer relationships strengthening on B2B markets. The theoretical part of the thesis is devoted to the issue and development of views on strengthening of relationships with customers, the nature of B2B environment, CRM philosophy and the most frequently forms and instruments used to customer relationships strengthening in industrial markets. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cissé, Martin. Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická